6 sposobów na udany poranek

Cześć!

Nie znam osoby która nie miała by problemów ze wstawaniem. No chyba że to człowiek bezrobotny albo uczeń w wakacje. Okazuje się jednak że wstawanie z łóżka z samego rana może być mniej bolesne. Przedstawiam mam 6 sposobów dzięki którym poranki staną się lepsze. :)




 1. 15 minutowa rozgrzewka
Ćwiczenia z samego rana mogą być świetną alternatywą dla kawy! Pobudzają, ale też przy okazji możemy być o krok bliżej do naszej wymarzonej figury. Wystarczy zwyczajne rozciąganie albo ćwiczenia typu brzuszki, przysiady czy nawet pajacyki!



2. Muzyka
W moim przypadku działa ona najlepiej. Ale nie ta, którą mamy ustawioną jako budzik. Co to to nie. Chyba każdy z nas zna to uczucie kiedy ustawiamy na budzik naszą ulubioną piosenkę i po kilku porankach jej nienawidzimy. Brzmi znajomo, prawda?


Znalazłam rozwiązanie! Jest to aplikacja "PocketBell" na android'a, która budzi radiem, więc jest mało prawdopodobne że obudzi nas dwa razy ta sama piosenka. Aż chce się wstawać!
Jedynym minusem jest to, że potrzebujemy wifi aby radio nam się włączyło.

3.. Porządek w pokoju
Może to dziwne, ale o niebo lepiej jest wstać i widzieć przed sobą czysty i ładny pokój niż zagraconą stodołę . ;)



4. Wstawaj zawsze o tej samej porze
Nie zależnie czy to znienawidzony przez wszystkich poniedziałek, czy też sobota. Jeśli wstajesz o 7 to wstawaj o 7 w każdy dzień bez wyjątku. Twój organizm się przyzwyczai i nie będzie już problemu z podniesieniem zadka. :) A jeśli o wstawaniu mowa, to warto też zasypiać o tej samej porze. 23 to odpowiednia pora dla osoby która wstaje o 6. :) Dla mnie idealna ilość snu to 7 godzin, więc wstaję o 6:45 a idę spać przed północą.


5. Woda z cytryną
To raczej opcja dla osób które zmagają się ze zbędnymi kilogramami. ;) Szklanka wody z cytryną z samego rana przyśpieszy nasz metabolizm na cały dzień!


6. Organizacja
Każdy zna poranną bieganinę. A to spodnie się gdzieś podziały, a to budzik nie zadzwonił. Dlatego warto wieczorem przygotować rzeczy które będziemy potrzebować następnego dnia. W moim przypadku jest to plecak spakowany do szkoły i ciuchy które następnego dnia ubiorę, wiszące na wieszaku

7. Śniadanie
No i najważniejsze! Zadbaj o to aby twoje śniadanie było pyszne i lekkie, do tego herbata czy kakałko. Z własnego doświadczenia nie polecam napychać się pizzą z poprzedniego dnia. ;)


Dzięki tym sposobom poranki to już nie horror :)
Do następnego!

Zuza


13 komentarzy :

  1. ja też zawsze wstaję o tej samej porze, czyli 7, a czasem i wcześniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne sposoby, postanowiłam sobie ściągnąć tą aplikacje do budzenia :)
    www.veroniiic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe i przydatne sposoby! :D mam jednak jedną prośbę - pilnuj przecinków. Piszesz ciekawie, ale brak przecinków mnie bardzo denerwuje i nie mogę się skupić na wpisie, bo zwracam na to uwagę :/
    Poza tym wszystko fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. O, jak pozytywnie! :) Udany początek dnia według mnie: ćwiczenia i ulubiona muzyka. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zastrzyk energii z rana ;) mój poranek wygląda podobnie ;)
    zapraszam do mnie:
    http://zakamarki-szafiarki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. woda z cytryną to od 3 lat obowiązek, bez śniadania też nie wyobrażam sobie wyjścia z domu i też posiadam porankową playlistę :D

    http://franiawilliams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy.
♥ Jeśli blog Ci się podoba, zaobserwuj! Będziesz na bieżąco.

Suzanne_Q © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka