Bucket List

Cześć!

Wczoraj wieczorem naszła mnie myśl, dotycząca życia. Stwierdziłam że jest ono po prostu ... nudne. Przemyślałam sobie kilka ostatnich miesięcy i okazało się że wpadłam w okropną codzienną rutynę. Szkoła, dom, szkoła dom. Czasem jakieś spotkanie z kimś, ale nic szczególnego. Powiedziałam sobie, dość. Chcę moje życie przeżyć tak, aby niczego nie żałować. I takim sposobem wpadłam na pomysł zrobienia Bucket List! Jest to najzwyczajniej lista rzeczy do zrobienia przed śmiercią.





Każdy ma jakieś marzenia, lecz przeważnie czekamy z ich spełnieniem. Po co czekać? Rób to, na co masz ochotę, bez przejmowania się jakimikolwiek konsekwencjami! Szkoła i praca to nie wszytko. Tak, wiem wykształcenie jest ważne, ale co z tego że będziemy je mieć, przy czym zero przyjemności z życia.

Chcesz nosić przepiękne sukienki, ale wciąż mówisz sobie "Najpierw schudnę"? No i po co? Zacznij je nosić już teraz, a jeśli schudniesz to kupisz sobie nową! Nie czekaj na odpowiedni moment by żyć, życie trwa właśnie teraz. 24 godziny na dobę. I pamiętaj o jednym, jeśli bardzo czegoś chcesz, to to osiągniesz. Przecież Twój dzień trwa dokładnie tyle samo co dzień Beyonce. ;)


Bardzo motywująca piosenka.

Nie będę Wam rozpisywać mojej Bucket List, bo uważam to za osobistą sprawę. I szczerze zachęcam Was do zrobienia takiej listy, i przeżycia życia tak jak chcecie! Stawiajcie sobie wyzwania, a będziecie zadowoleni. :)

Przykładowe Bucket List: 





Mam nadzieję że zachęciłam Was choć w małym stopniu do "prawdziwego" życia.
Spełnienia wszystkich marzeń!

Zuza

4 komentarze :

  1. Świetny wpis! Zaintrygowałaś mnie tym pomysłem i chyba zaraz zrobię taką listę. Nie zgodzę się tylko co do sukienki bo na przykładzie mnie, ja muszę najpierw schudnąć by się zmieścić w tą ładną sukienkę.
    Było by mi miło jak byś wpadła na mojego bloga
    i zostawiła po sobie ślad. Pozdrawiam, obserwuję
    i życzę miłego wieczoru!

    http://wiktoriaolczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się że mogłam cię zainspirować. :) Co do sukienki, to ile ludzi tyle poglądów. I tyle.
    Również obeserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Już dawno chciałam zrobić taką listę bo to świetna sprawa ale ty świetnie mnie do tego nakłoniłaś! Dziękuję bardzo i pozdrawiam :)
    foto-by-sara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy.
♥ Jeśli blog Ci się podoba, zaobserwuj! Będziesz na bieżąco.

Suzanne_Q © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka