Przywitanie + TAG

Cześć! ;)

Mam na imię Zuza i postanowiłam założyć bloga :D Yey. Nie mam jakiś wielkich zdolności pisarskich, ale chciała bym spróbować swoich sił w blogowaniu. :) Postanowiłam odpowiedzieć na kilka pytań z TAG'u abyście mogli mnie lepiej poznać. :)


1. Kiedy masz urodziny?
17 wrzesień.
2. Do jakiej szkoły chodzisz?
Technikum o profilu organizacji reklamy :)
3. Jakiej muzyki słuchasz?
Wszystko co wpadnie mi w ucho ;)
4. Ulubione jedzenie?
Pizza :3
5. Spodnie czy sukienki
Zdecydowanie spodnie.
6. Masz zwierzaka?
Tak, mam psa :)
7. Czy masz drugie imię?
Mam, Lidia xD
8. Ulubiony przedmiot w szkole?
Zdecydowanie przedmioty zawodowe.
9. Ulubiony napój?
Woda gazowana z Lidla xD
10. Jaka jest twoja ulubiona piosenka w tym momencie?
Zayn - PillowTalk
Bring Me The Horizon - True Friends
Andy Black - They Don't Need To Understand
11. Ulubiona książka?
Nie mam jednej, jestem pożeraczem książek :)
12. Ulubiony kolor?
Niebieski, czarny i biały.

No i to na tyle. :) Mam nadzieję że spodobał Ci się ten wpis. Zostaw po sobie ślad! Do zobaczenia niebawem. :)
Zuza

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

♥ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy.
♥ Jeśli blog Ci się podoba, zaobserwuj! Będziesz na bieżąco.

Suzanne_Q © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka