Wishlist - aliexpress

Cześć!
Dziś przychodzę do Was ze stroną Aliexpress. Wiem, chińskie to pewnie do tyłka, rozwali się po pierwszym użyciu i w ogóle badziewie. No ale ludzie! Teraz praktycznie wszystko czego się dotkniemy jest z chin.




Sama osobiście nie robiłam tam zakupów, ale tylko gdy dostanę możliwość robienia zakupów przez internet samemu, to pierwsze co zrobię to obkupię się na Aliexpress. :D

Zapraszam Was też tutaj, macie tam wszystko o tym portalu opisane szczegółowo. Np. Jak bezpiecznie robić zakupy lub co to w ogóle jest. 

Portale typu e-bay czy aliexpress stają się coraz bardziej popularne. Dlaczego? Bo możemy tam dostać przedmioty które normalnie kosztują sporo pieniędzy, a tam kupimy je za grosze. Niestety wiele rzeczy tam to podróbki, ale też są one niezłej jakości.

W prawie każdym przypadku, mamy za darmo przesyłkę nierejestrowaną. Jest też opcja płatna, ale podobno niczym się ona nie różni od tej za free. Czas oczekiwania jest różny. Najczęściej jest to od 2 tygodni do miesiąca, czasem dwóch. To jest jedyny minus.

Na Facebooku istnieje wiele grup, w której członkowie pokazują swoje zakupy właśnie na tej stronie, oraz opinie. Przykładami takich grup mogą być:
  • aliexpress- perełki do 5$
  • Zakupy z Chin - Aliexpress, Bornpretty, choies, shein i inne
  • Aliexpress Polska Nails & Tools
  • ALIEXPRESS Polska make up & beauty

WISHLIST

1. Piórnik
Zauroczył mnie od pierwszego wejrzenia! Zwłaszcza ten miętowy. Niestety, teraz jest on niedostępny, ale tylko gdy będzie, biorę go!
cena: 0,83 $

2. Torebka
Zawsze brakowało mi torby, która by nie była za mała, ani za duża. Ta nadaje się idealnie, jednak wciąż nie mogę się zdecydować jaki kolor. Niby czarna pasuje do wszystkiego, zaś z drugiej strony, ta "zielona" ma w sobie to coś! 
cena: 8,49 $
cena: 8,49 $
3. Bransoletki
Świetnie by wyglądały razem z moim zegarkiem. Uwielbiam takie połączenia!

cena: 0,60 $
cena: 0,69 $

4. Bidon
Bidony tego typu w Polsce kosztują ponad 50 zł, zwłaszcza te stosunkowo dobrej jakości. 

cena: 2,53 $
5. Błyszczyk
Taka cena, i te kolory? Biorę! Obawiałam się trochę tego ze nie wiadomo co może być w nich, ale ma same pozytywne opinie, więc nie ma się co martwić. Najbardziej podobają mi się te 3 kolory: 2 pierwsze to bardziej na co dzień a trzeci na jakieś większe wyjścia.

cała gama kolorystyczna
cena: 0,63 $
cena: 0,63 $
cena: 0,63 $
Zastanawiam się również nad tym kolorem. Co sądzicie?

cena: 0,63 $

6. Kolorowe długopisy
One są po prostu przeurocze! 

cena: 1,95 $


7. Lampa do hybryd
Co prawda nie mam jeszcze praktycznie nic do robienia hybryd, ale od czegoś trzeba zacząć prawda? Działać działa, więc czego chcieć więcej? 



cena: 4,62 $

8. Kolczyki
Nie mam pewności czy to się dokładnie nazywa kolczykiem, ale niezmiernie mi się to podoba.

cena: 0,80 $

9. Pędzle
Z tego co słyszałam, to na Ali są całkiem fajne gatunkowo pędzle, które są dobre dla osób dopiero zaczynających swoją przygodę z makijażem. Czyli coś dla mnie :) I to jeszcze za dość niską cenę.
Niestety, nie mogłam nigdzie znaleźć tej aukcji co chciałam.

Nie pozostaje mi nic innego, jak czekanie za możliwością robienia zakupów przez internet. Już nie mogę się doczekać!
Do następnego!

Zuza





14 komentarzy :

  1. jeju wszystko genialne ;) piórnik, kolczyki sama nie wiem co bym wybrała ale wishlista jest super ;)
    Pozdrawiam i zapraszam na bloga 21-letniej mamy http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Lampa do hybryd-coś dla mnie dodatkowo bardzo niska cena :O

    Co powiesz na wspólną obserwację? -zacznij a ja się zrewanżuję
    Zapraszam również do darmowego konkursu który organizuję na blogu :)

    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wishlista, długopisy naprawdę są przeurocze! :) A co do szminek to słyszałam, że są bardzo dobrej jakości. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak słyszałam i się chyba zdecyduję na ich zakup :)

      Usuń
  4. Piórniki są urocze :D Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie spodobał mi się ten bidon, zastanowię się nad jego zakupem ;)
    Pozdrawiam
    www.veroniiic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bransoletki piękne <3

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy.
♥ Jeśli blog Ci się podoba, zaobserwuj! Będziesz na bieżąco.

Suzanne_Q © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka